Fit For Family

Josephine.

Vem är Josephine?

Publicerad 2014-08-03 13:47:33 i Vår resa börjar här.,

Jag är Josephine.

Jag är 24 år gammal, bor i en skog i Dalsland, utanför Brålanda närmare bestämt. Här bor jag med min sambo Patrik, eller Putten, och våran ambulltik Chilla. Jag jobbar som habiliteringsassistent på ett gruppboende för autistiska barn och ungdomar, där jag trivs som fisken i handsken!
 
Jag är som person utåtriktad, ställer upp på vänner och familj om jag kan och umgås gärna med folk, men är lite för ärlig, så alla vill inte umgås med mig. Jag försöker inte att vara elak, men vissa hanterar inte mina åsikter så väl. Inte mig emot, det är ett effektivt sätt att sålla agnarna från vetet.. Jag använder inte smileys. Jag är inte för det det allra minsta tråkigare/surare/argare/ledsnare än någon annan. Vilket folk tenderar att tro eller tycka. Om jag använder smileys så är det för att poängtera att jag är varken eller. 
 
Min Patrik är händig karl på snart 27 höstar. Vi blev tillsammans i December 2008, flyttade ihop ganska så snart efter det och förlovade oss i Oktober 2010. Patrik är det absolut bästa som hänt mig! Kort och gott. Han är rolig, omtänksam, smart, snäll, snygg osv.osv. Vi har jätteroligt tillsammans och vi delar allt, skratt, gråt, ekonomi, minnen, oro, drömmar, kuddar och förhoppningar. Han finns alltid där för mig, och jag kan inte för allt i världen se att det skulle kunna vara på något annat sätt. 
 
Vi har ett nätverk med många underbara vänner, och en himla fin familj. 

Och så var det ju det här med barnlösheten...

Kommentarer

Postat av: Ronja

Publicerad 2014-10-22 21:03:14

Hej Josephine! Finns det någon annat sätt än här på bloggen som jag kan kontakta dig? Vi är i samma ålder du och jag och min sambo och jag har försökt bli gravida i 4 års tid, skulle vara trevligt med någon i samma situation att prata med! Kram

Svar: Hej Ronja. Jag finns på Facebook, Josephine Ozzan Andersson, och Instagram, fitforfertility. Vi kanske kan börja där? Fridens liljor,
Josephine

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine

Josephine. 29 år. Mamma och sambo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela