Fit For Family

Josephine.

Fit for fight!

Publicerad 2014-09-14 18:46:00 i Träning och viktnedgång,

Den 29e Augusti hämtade jag ut dom, mina nya träningskläder, allt satt som en smäck, kanske till och med att linnet var lite stort. Men jävla nöjd vart jag! Speciellt med dom otroligt käcka brallorna! Ser ni? 
 
          
 
 
 
Den 30 Augusti öppnade STC i Brålanda. Deras första glesbyggdssatsning, och vi är himla tacksamma! Kortet hämtades ut nämnda förmiddag och vi anlända samma eftermiddag för vårat första pass på gymmet. Jag har ju aldrig trott att gym skulle vara något för mig, och det vet jag väl inte riktigt om det är än heller. Men hittills är det kul och jag gymmar i mån av tid och ork. Än så länge, eftersom lokalen renoverats om från att vara en gammal bank, så finns det inte ordentliga omklädningsrum, så har jag ännu inte kommit så långt att jag kan gymma på väg till jobbet, vilket gör att lite mer tid måste finnas till godo. Men va faan. Idag har gymmet funnits i två veckor ganska på precis och jag har nog iallafall varit där 6-7gånger. Helt klart nöjd. Än så länge. Man måste börja någonstans. Och att gå från att vara en ganska odisciplinerad lat tjockis till att vara en regelbunden tränare så är steget ganska långt. Men förhoppningsvis kommer vi dit.

Nu jävlar är jag redo!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine

Josephine. 29 år. Mamma och sambo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela