Fit For Family

Josephine.

Hej..

Publicerad 2018-09-07 15:57:11 i A day in our life..,

..bloggen. Josephine här. Du kanske inte minns mig. Det var jag som skapade dig, höll dig vid liv ett tag och sen..  glömde dig? Tröttnade på dig? Jag vet faktiskt inte vad som hände. Sist jag skrev var December 2014. Det var ett tag sen. Jag minns att det blev lite intensivt ett tag strax där efter. Och sen så rulla livet på. 

Men jag har saknat dig. Och jag skäms lite för att jag tappade taget om dig. Det hade varit kul att kunna backa tillbaka och följa livet över tid. Men så blev det inte. Jag tänker att jag ska informera dig om allt eftersom, om hur det gått. Med allt. 

Men det var kul att ses. Vi hörs. Snart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine

Josephine. 29 år. Mamma och sambo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela